Tröttsamt

Fick inte jobba klart idag! Jävla smärta! Förstår verkligen inte vad det är. Var ju hos läkarn i tisdags men fick bara antibiotika. Ändå såg han hur ont jag hade. Jag har ändå käkat tabletter fyra dagar nu, dem hjälpte mot infektionen men ryggen och magen då?  Hmm...verkar ju bli som så att man får gå till läkarn ännu en gång! Tröttsamt och dyrt!  Men ska försöka vila och använda min värmedyna idag och hoppas på det bästa.

Lördag idag, blir fortsatt väldigt lugnt.  Ska göra hemmagjord pizza om en stund. Sen ikväll blir det lugnt framför tvn i min ensamhet.  Usch va patetiskt, sitter här och tycker synd om mig själv. Ha ha :) Är väl bara att rycka upp sig...

Två låtar som spelas mycket nu är Pink - I dont believe you och Sarah Dawn Finer - moving on.

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida