Trodde du ja

...kallt och skönt? Knappast...det är kvavt och klibbigt och man svettas visst! Sicken blåsning jag åkte på! Ha ha :)
Var nere och handlade med pappa för en stund sedan och det var varmare än vad jag trodde. Sådär äckligt kvavt!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar nu. Det blir tandorikyckling med ris och varma grönsaker, mumma! :) 
Sen ikväll blir det som sagt att slappa och glo film.  Trots att jag sov såpass länge idag så är jag görtrött. Kan ju iofs bero på att man just sov sålänge...

Känns som att jag har fått en liten nackspärr eller bara en sträckning, gör förbannat ont i nacken och ner på höger axel. Hur fasen sover jag egentligen?...


Måste bara dra ett kasst skämt...men det är typiskt min humor. Om man nu ska kalla det för humor...

Varför blir inte japaner och kineser vänner?
- För att dem alltid kollar snett på varandra!



Sa ju att det var kasst... ha ha :)   Fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida