Torsdag

Vilken härlig dag! Jisses så varmt! Har gottat mig i solen lite. Till frukost blev det honungsmelon, mumma! Satt/låg och solade på framsidan en stund idag. Riktigt varmt men skönt!  Lyckades dock pajja en gammal platsstol. Bra där! Men men, fick mig ett gott skratt, likaså dem andra.
Sen kom Madde hit, så vi gick ner till ängen och la oss en stund och solade. Sen åkte vi iväg till Herukels och åt lite. Och nu sitter jag här, har precis städat upp lite grann. Det låg saker överallt i rummet, fick lite panik. Skulle dock behöva dammsuga men det orkar jag inte nu.

Tänkte ta mig en dusch snart och smörja in mig i lite aftersun. Sen tänkte jag se om pappa kunde fixa Dvdn, han har kopplat om en del bakom tvn så nu vill inte dvdn funka. Och jag har fått låna en film av Thomas som jag vill se. Nämligen Valentines day, med alla kändisar man kan tänka sig ungefär! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida