Söndag

Nu är man hemma och det känns la sisådär. Det var skönt att få komma hemmifrån lite. Tråkigt att det skulle bli sånt skitväder igår bara. Jag har nog aldrig vart med om något värre. Det åskade och blixtrade över oss i över en timme. Regnet öste ner och det blåste nått enormt mycket! Antingen skulle vi bli grillade, bortblåsta eller flyta iväg. Så kändes det! Satt i tältet och höll i varsin ände i ren panik. Ha ha :) När det hade slutat regna och vädret blev lite bättre så åt vi frukost och så bestämde vi oss för att checka ut och åka hem eftersom att vädret skulle vara så under hela dagen. Inget kul att att vara där då. Speciellt inte när man tältar.   Men i torsdags och i fredags så var det kanonväder och vi sola, bada och hade det gott! :) Har ju uppdaterat lite smått med mms-inlägg. Summan av kardemumman; det har vart mysigt och härligt och jag vill och ska dit fler gånger!



Vi åkte som sagt hem igår. Det vart regn och åska imellanåt hela vägen fram till Borås då himmlen sprack upp lite och solen tittade fram. Likadant här hemma i Göteborg. Härligt! Kom hem runt halv åtta på kvällen, packade ur bilen och väskorna osv och sedan blev det kebabpizza och en lugn kväll.

Nu sitter man ensam igen och bara slappar. Ska väl fixa lite mat snart och sedan blir det lite One tree hill på tvn. Sen blir det väl fortsatt slappt.  I veckan ska jag jobba och på fredag är det ju Pink på Ullevi! :D

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida