P!nk

Det var helt grymt igår!!


Igår var jag ju som sagt på Pink som hade konsert på Ullevi.  Anna och co kom hit runt tretiden och så gjorde vi oss iordning tillsammans.  Sen vid fem drog vi oss in mot stan och Ullevi. Tog plats på arenan och gick runt lite grann.  Först ut var Good Charlotte som jag tyckte var skittråkiga live. Två låtar fick dem väl lite drag på. Men annars kunde deras show kvittat.  Sen kom Takida in och då blev det fullt ös på pubilken. Sicket drag! Så jäkla grymt! :D Kul för dem att äntligen få spela på Ullevi också, deras dröm lixom.   Dem fick som sagt igång publiken!  Sen efter en stund så kom äntligen Pink och hon gjorde en sån jäkla grym entre. I en lyftkran långt upp i luften så hängde det en låda med fyra stora ballonger på, och där i var hon och den smälldes och ner kom hon. Så jäkla grymt!  Hon bjöd verkligen på en helt fantatiskt show!  I en låt senare i showen sprang hon runt i en stor boll över pubileken, likt en hamster i ett ljul! :D  Sen när hon körde sin sista låt, So what, så hängde hon i en lina över pubilken hela tiden, gjorde lite konster och så. Grymt bra!! :D Bästa showen jag vart på faktiskt!

Det finns massvis med bilder och filmer från gårdagen men dem kommer först imorgon. Har lite att pyssla med nu och ska fixa iordning mig strax. Idag är det grillfest hos Anna! :D

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida