Måndag

Jag är fortfarande trött efter helgens bravader!

I fredags var vi ju på Pink och sedan vart vi ute och dansa lite. Kom hem runt halv fyra. Sen i lördags var det ju grillfest hos Anna och Jarmo! :) Mycket trevligt! God mat och kul sällskap. Och där var vi tills klockan slog halv sex på morgonen. Fyfan! :P   Så igår var det en riktigt slappisdag. Ingen hade ork till nånting, riktigt sletna!  Vaknade vid halv tolv och åkte tillbaka till Anna runt tvåtiden. Käkade skräpmat och glodde tv/film. Sen hem vid sextiden.  Och vid sju var jag hemma hos Madde! Haha, snabba ryck! :D   Där kollade vi lite tv, spelade guitarr hero och käkade chips. Ännu mer slapping alltså!   Summan av kardemumman; en riktigt bra helg! Men fy va sleten man är!

Idag är det måndag, jag lämnade inte kudden försen tjugo över tolv.  Har precis duschat och ska göra iordning mig lite smått snart. Det blir Lotta på Liseberg idag! :)

Bilder och sånt från helgen kommer förhoppningsvis ikväll! Annars imorgon! :)   Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så du var på lotta idag. Satt och tittade på tv och trodde jag fick syn på dig nämligen haha. Fick du sjunga i micken? :)



Hoppas du haft en fin dag! :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-07-26 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida