Måndag

Igår kväll så spelade jag kubb med Emely, Johan och hans två kompisar Malin och Hanna. Riktigt kul faktiskt! :D Jag drog en del kassa skämt och sjung och hade mig, så kul hade jag! :) 
Senare mot kvällen åkte jag och Emely hem till Madde och spelade kort och Guitar hero. Dem har lyckats få mig att gilla skiten så nu vill jag också spela. Haha :) Fast jag lär nog inte bli såpass beroende så att jag börjar spela på hard.  Kom hem ganska sent inatt så därför uppdaterade jag inget mer igår.

Om en liten stund ska vi bege oss in till Liseberg för att se Lotta på Liseberg. Ska bli skoj! bra artister med idag! Dock verkar det bli regn men då får jag köpa mig en poncho. Det har funkat innan! :)

Ska fixa iordning mig det sista nu och sen bege mig!  Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida