Make me disapere...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Mår så dåligt! Är helt utmattad pyskiskt och vet varken ut eller in. Jag är så förvirrad, rädd, besviken, ledsen och helt vilsen!  Jag finner inget ljus....känner mig så sviken. Kvävd!   Önskar bara att folk kunde sluta ta mig för givet. Men jag är så jävla dumsnäll så jag säger ju inget. Det är ganska lätt att köra över mig och det har väl folk märkt. Så why not...varför inte utnyttja det lixom?  Gaahh...så ledsen!! :(  Behöver verkligen få komma bort!  Vart vet jag inte.. men bort från allt!  Jag är så trött på allting!  Jag är bra på att spela spel och låtsas som ingenting men nu brister det även för mig.  Vad ska jag ta mig till?   Varför hände detta? Varför kan jag inte bara få vara lycklig?  Varför?...


Kommentarer
Postat av: Mikael

:´(:´(:´(:´(:´( <3<3<3<3

@ 2010-07-05 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida