Humöret är bättre

Nu är humöret bättre. Har tänkt en del och saker och ting har börjat ljusna och jag har insett en del saker. No more mr niceguy nu! Ingen ska få köra över mig!  Jag vill vara bland folk som får mig att må bra! Utan massa intriger osv. Visst, alla har vi våra dåliga dagar och bekymmer men det finns ändå en gräns till hur mycket andra tål!
Jag är själv negativ osv ibland men jag har ändå hyffsat bra kontroll över mig själv så det inte går ut över andra!

Nog om det. Har haft en rolig och härlig dag tillsammans med Anna och Jarmo. Massvis med härligt snack och många härliga skratt! Tack, behövde det! :) <3    Sen har jag även fått prata av mig med Annica, tack för det! <3



Nu sitter jag bara här och slappar och filosoferar lite. Ska väl krama kudden om en stund känner jag.    Imorgon måste jag tvätta och städa här hemma. Hoppas även på bra väder så man kan sola lite! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida