God kväll

Det gick bra på jobbet idag. Men jisses va varmt det är där. Luftkonditioneringen (stavas det så?) är riktigt kass! Vi har en fläkt på jobbet som alla slåss om att få stå vid imellanåt. Ha ha :)  Tiden flöt på hyffsat bra iallafall. 
Kom hem lite efter nio och har sen dess kikat på lite serier som mamma spelat in för mig. Och nu sitter jag här och slappar, lyssnar på Timoteij's nya låt, Högt över ängarna. Hörde den live på Liseberg i måndags och jag gillar den!


Snart är det helg och då är det festligheter på gång! :)  På fredag är det ju dags för Pink och förbanden Takida (som jag då kommer se för 7e gången) och Good Charlotte. Ska bli riktigt kul!  Sen på lördag är det grillfest hos Anna och Jarmo! Kommer bli en rolig helg med andra ord! Saknar min lilla humla! <3 Hoppas på kanonväder!

Imorgon ska jag jobba 16-21 igen. Innan dess ska jag fixa nytt batteri till min internetdosa på banken, sen ev. sola. Beror på vädret!  :) 

Nu är det dags för sängen iallafall!  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida