God kväll

Det har varit en slapp dag idag. Har handlat lite och sedan fixat mat. Packat lite smått och haft mig. Vid halv åtta så kom Micke hit med choklad och deo. Han tycker nog att jag luktar illa! Haha, nee men jag påpeka att min började ta slut, snällt av han att köpa ny! :)
Nu har vi lagt lite saker i bilen, hämtat stolar hos Madde och nu ska vi snart krypa ner under täcket, glo lite tv och sedan sova. Får ju gå upp tidigt imorn eftersom att vi tänkte åka vid åttatiden.  Ska bara packa klart det sista och sen stänga ner här.  Ska bli riktigt skönt att få komma iväg! Sola, bada och umgås! :)

Fick byta plats på campingen idag också, för jag ville inte ligga precis vid resturangen.

Jag kommer uppdatera lite smått med mms-inlägg och lite vanliga inlägg från Öland.    Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida