Fredag = Pink!

Om några timmar är det dags för Pink! :) Ska bli kul och häftigt!

Gick upp runt tio imorse, duschade och så åkte jag och Madde till Allum en sväng. Köpte mig ett par skor på Skopunkten. Ser ut som vita converse fast inte äkta då, i låg modell. Sen blev det ett armband på Kappahl och örhängen och en ring på Ur&penn. Så lite grann hitta man iallafall.   Ikväll blir man helsvart och fräck. Ha ha :) Borde ha något rosa men skippade det.



Väntar på att Anna och co ska komma hit nu. Vi ska göra oss iordning tillsammans! :) Tänkte gulligulla med Lotten så hon kan sminka mig. Ha ha :)

Slänger väl inte lite mms-inlägg under kvällen! :)  

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida