Fredag

Det var en riktig slappisdag igår. Gjorde inget speciellt alls. Pysslade om mig själv lite.  På kvällen åkte jag och Emely hem till Madde och spelade lite iallafall. Hon är i London men vi har hennes nyckel och får gå dit om vi vill. Ha ha :D Och nördar som vi är så åkte vi dit. 

Fick fruktansvärt ont i magen och ryggen igår. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Hade ont i tisdags, i onsdags var det mycket bättre, och så kom skiten tillbaka igår. Idag är det ömt men ändå bättre. Fattar ingenting! :S

Idag är det lika lugnt. Fruktansvärt tråkigt väder. Det har regnat hela dagen lång. Ska strax fixa lite mat och sedan blir det ännu mer slappt. Ska väl kika tv/film. Måste lägga mig hyffsat tidigt ikväll. Ska jobba 6.45-15.30 imorgon!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida