En härlig dag

Idag jobbade jag 7-13 och det gick bra idag med! Flöt på hyffsat bra!  Efter jobbet åkte jag till Annedahl och hämtade mina grejer, allt fanns kvar tack och lov. Dock hade dem klippt sönder mitt lås. Tycker ändå dem kunde mailat/ringt innan och sagt "kommer du inte nu så klipper vi det" eller nåt.  
När jag kom hem så bytte jag snabbt om till bikini och satte mig på gräsmattan och gottade mig i solen! :)  Jag trodde det skulle vara grått och trist idag med, men det vände verkligen och blev över 25 grader tror jag! Underbart! :)  Så nu är man lite röd.  Jobbar allt på brännan min!  Ska vara likadant väder imorgon sägs det, så det blir till att sola imorn med! :)



Nu ikväll så bakade jag vita kärleksmums, riktig gott blev det! :)  Sen har vi bara suttit utanför och tjötat med grannarna och så. Nu kollar jag lite på Grease som går på tv4+ :)


Var nere och handlade innan för att kunna baka och då köpte jag (mamma) filmen Percy Jacksson, så jäkla bra!! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

riktigt go var kakan..nom nom nom...tack för fikat kram


URL: http://www.marias-varld.blogspot.com/ @ 2010-07-10 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida