Söndag

Igår kväll efter maten åkte jag hem till Madde och spelade och tjöta lite. Därför uppdaterade jag inte bloggen något mer. Kom hem runt elva och då blev det sängen för min del eftersom att jag skulle upp kl sex. Dock somnade jag inte försen vid ett, har alltid lika svårt att somna när jag vet att jag ska upp tidigt. Har iallafall jobbat 6:45-15:30 idag och det gick bra. Var ensam imorse eftersom att en börjar kl tio. Men det gick jättebra ändå! Gäller bara att planera lite! :)  Jobbade med Fatimah några timmar, kul som vanligt! Längsen man såg henne.
Sen ringde pappa och sa att han var i närheten så jag fick skjuts hem från jobbet. Snällt! :)

Ikväll ska jag till Madde igen. Haha, skulle kunna tro att det är mitt andra hem. Kanske inte. Ha ha :) Blir väl till att spela lite, se film eller något.

Innan dess ska jag smälla i mig ugnspannkaka med jordgubbssylt! Mumma! :D

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hejsan!



Kul att du hittade till min blogg :) Jag håller med, Lp-skive-skålar är jättetuffa! Det enda problemet är att de kommer med ett hål i botten...



Snygg blogg du har förresten! Någon dag ska jag också ta tag i min och göra den lite mer personlig. Någon dag...


URL: http://www.ankanspysselblogg.blogspot.com @ 2010-01-24 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida