Söndag

Blev ingen mer uppdatering igår. Vi åkte till Väla som sagt. Kikade lite, köpte ett par nya leggins. Sen åkte vi hem och diskade lite och åt. På kvällen kom Mickes vänner hit och åt och drack lite :) Dem hade med sig Lips, ungefär som Singstar. Så det körde vi en stund och sedan blev det spel. Vilda gester (hur de nu stavas) Väldigt roligt spel! Man ska beskriva en sak med rörelser eller ljud. Väldigt kul! :)

Fick en jättemysig och fin tröja av Mickes mamma häromdagen. Får slänga upp en bild någon dag kanske. Väldigt skön! <3

Idag händer det inget speciellt, en lugn och mysig söndag. Micke är iväg och lämnar grejer hos sina föräldrar och sen ska han handla. Jag passade då på att duscha och kika bloggen. Ha ha :) Det lär nog bli fortsatt lugnt iallafall. Har ingen vidare ork till något nu. I torsdags åkte jag ju hit, då stressade man hit och dit mellan spårvagn, buss osv. Sen i fredags höll vi också igång hela dagen typ. Plus fest. Och igår var det stan och spelkväll. Så jag känner för att inte göra nånting helt enkelt. Ha ha :)  Ska nog sätta mig i soffan och spela lite Crash. Ha ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida