Samsung jét

Min älskade Sony Ericsson har tackat för sig då jag pajjade displayen på den totalt! =/  Åkte in till stan för att kolla om den gick att laga och det skulle gå på ca 1400 kr och det är det inte värt. Så jag förlängde mitt abonnemang och fick mig en Samsung jét touch. Jag som var så anti dem för att dem är jobbiga. Men jag får ge den lite tid så har jag nog lärt mig den snart! :) Kul med ny telefon också och den är ju snygg! Ska bara köpa minneskort till den så jag kan lägga in massa bilder och musik! Får nog plats med några nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: angelica=)

den har jag och jag är verkligen inte nöjd. den är seg och inte alls snabb i internetuppkopplingen och så som den ska vara, men det beror på vad man ska använda den till. den har ju bra ljud och så. vill bara varna dig lite, ha ha ha:)


URL: http://enkärlekssaga.se @ 2010-01-04 @ 13:23:35
Postat av: B E A ♥ Michael Jackson

Snygg ju! :D Jag funderar på att köpa en touch jag med, fast musikälskare som jag är måste den ha bra ljud. Det kanske blir en nokia express music eller en Iphone :)

Kram!


URL: http://almhagen.blogg.se/ @ 2010-01-06 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida