Onsdag - snöstorm

Jag vill inte ha mer snö!!!

Usch vilken tid det tog för mig att somna inatt. Fick världens huvudvärk, vart helt gråtfärdig! Fick iallafall en tablett av mamma och lyckades somna. Men nu har huvudvärken kommit tillbaka! =/  Och jag ska jobba.  Får väl gå in på apoteket innan och införskaffa mig Ipren! Ska jobba kvällen idag, 14-21.15. Innan dess händer det inget alls. Måste iofs gå om en timme. Har betalat räkningar och lite skulder sen fixat buss till Micke som kommer imorgon!! :)<3

Idag kommer Andra Avenyn igen! Men jag missar det. Får se reprisen imorgon. Spännande ju! :P

Nu ska jag börja göra mig iordning lite smått och sen ge mig iväg. Hörs ikväll!  Ha en bra onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida