Onsdag

God dagens...

Det tog mig bra tid att somna inatt. Jag hade ju vant mig vid att sova med Micke nu. Så det tog sin tid som sagt. Men när jag väl somnade måste jag ha sovit som en gris eftersom att man vakna på en lite blöt kudde. Ha ha :D Dreggel med andra ord. Yummy!

Sitter och skickar in en jobbansökan på Liseberg. Tror inte jag kommer få det men det skadar ju aldrig! Sökte förra året också men då hände det inget. Hade vart riktigt kul att få jobba där en sommar, och att få ha den erfarenheten. Vem vill inte jobba på Liseberg lixom!? :)

Ska ner till Ica snabbt sedan och handla lite och sen hem och sätta igång en maskin tvätt och dammsuga! Renbädda sängen och jäsa! Ha ha :) Har inte planerat något mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida