Måndag

New Moon var lika bra som Twilight! Men vilket störande slut bara..man bli ju knäpp! Det ska komma en trea och en fyra, men när vet jag inte. Ska bli intressant att se fortsättningen iallafall! :)

Avatar var riktigt bra! Helt klart en grym biofilm och mycket värd att se! Jag var ju jätteskeptisk innan men jag gillar den! Grym film! :)

Idag har jag bestämt mig för att ha en riktig slappisdag. Jag är riktigt trött i kropp och huvud så det behövs. Visserligen skulle det behövas dammsugas. Får se om jag gör det idag.

Börjar lära mig min telefon litegrann nu också. Lagt in bilder osv så nu ser den personlig ut. Dock kan jag inte skicka mms! :S Fick ett sms igår om inställningar och så fixade jag det och radera sen smset. Dumt gjort, för det verkar inte funka!  Får se om jag kan fixa det.

Tänkte framkalla lite bilder också, har ju en ram att fylla, he he! :) Sen är det alltid kul att ha bilder framkallade också, och inte bara ha dem i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida