Måndag

Seg och snorig idag med...mycket segt!

En stund efter maten igår så åkte jag med Madde för att handla lite och sen med till henne. Spelade spel, kort och tjötade lite innan Emely och Toffe kom. Då fortsatte vi spela spel och kort. Lika roligt då med! :) Och Madde vart riktigt sur igår när hon förlora gång på gång när vi spela kort. Haha, underhållning på hög nivå! :)  Men sista spelet vann hon och då kunde hon sova gott iallafall. Ha ha :)
Jag var hemma runt tjugo i tre inatt så därför bloggade jag inget mer igår.

Idag vet jag inte vad som händer. Lite sugen på att sola faktiskt. Ev. växa in lite pengar och kanske köpa hårfärg. Jag har sån mani när det gäller utväxt. Men får se. Just nu orkar jag inte gå utanför dörren. Ha ha. Slappis nr 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida