Lördag

Fy va trött jag är. Det känns i både huvud och kropp. Ändå har jag sovit i åtta timmar nu. Fast kanske fel tid på dygnet. Somnade runt två inatt och då hade jag vart vaken i 20 timmar. Jisses! En dusch och frukost kanske gör mirakel!

Ska jobba idag också. 14-21.15. Innan dess händer det inget speciellt förutom att vakna till då. Efter vet jag inte faktiskt. Får väl se! :)

Igår var vi hemma hos Emely där vi spelade spel och hade mycket kul. Vi spelade ju Trivial pursuit för ett tagsedan, det gjorde vi igår också, fast med Disneyfrågor! :)  Sen spelade vi kort. Så det var riktigt roligt faktiskt!  Och Madde är väl blåsfisk idag! Ha ha :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Idag blev det till att fota som du ser på bloggen. Och senare idag ska jag bara ta det lugnt. Bilder finns på bloggen nu!


URL: http://jessicalillsmeds.se @ 2010-01-09 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida