Huset vid sjön

Det börjar en riktigt bra film på tv3 nu kl 21.00. Den är värd att se tycker jag! :)

Amerikanskt drama från 2006. Läkaren Kate Forster bor i ett vackert hus bredvid en sjö. När hon tvingas flytta kräver hon att all post som levereras till huset vid sjön vidarebefordras till den nya adressen. Till hennes stora förvåning får hon snart ett t brev från Alex Burnham, en arkitekt och ny invånare i huset hon tidigare bodde i. Men poststämpeln på brevet avslöjar att mannen bodde i huset två år innan hon själv flyttade in...

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ja jag hade faktiskt tanken om jag ska erkänna. Men om jag ska bo här i ett eller två år så blir det rätt jobbigt i längden. Får försöka hitta nya rengöringsrutiner, trots att det inte glädjer mig.. Eller så kanske dom kan ha makeupservetter på apoteket? hmm.. får allt ta mig en titt där tror jag :)



Annars, allt bra? Var längesedan jag var inne här och läste, måste uppdatera mig lite och läsa ikapp haha. Sedan spara bloggadressen på denna datorn :) Brukar alltid ta mig en titt här vanligtvis hehe. Kram


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg,se @ 2010-01-19 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida