God kväll

Va irriterande det var förut när jag skulle ner till Ica och panta burkar. Där står jag med tre påsar och maskinen är ur funktion!! Tur att Annica var med så jag kunde gå in och handla utan att släpa på påsarna. Tack! :)
Så det var bara att bära med sig burkarna hem igen. Störande!

Har tittat på tv mestadels av kvällen och tänt lite levande ljus. Mysigt och det ger värme! Det är ju så fruktansvärt kallt!! Nu skulle bara Micke vart här och gett mig värme han också!  Men får vänta en vecka till. Åker till honom nästa torsdag! :)<3

Ska fortsätta i mitt mys och sen blir det väl till att sova när sömnen faller på.

Imorgon har jag inga planer än..får se vad som sker. Tänkte packa på mig kläder och ta en promenad. Det blir ev. sällskapsspel på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida