God dagens

Tränade en stund med Madde förut. Körde lite crosstrainer och sen styrketräning för ben och armar. Undra om man får någon träningsvärk?  Passade på att sola också. Skönt! Funderar på att träna/sola imorgon också.

Efter det gick jag till vårdcentralen för att skriva på något papper för att dem ska få mina journaler från den gamla vårdcentralen. Det vart lite krångel men det verkar fixa sig. Ska ringa dem nästa vecka och se hur det gått. Måste iallafall fixa recept på min medicin nästa vecka!

Har även ringt det företaget som strula med fakturan som jag skrev om igår. Jag har mailat med dem och idag fick jag ett mail om att dem skickar påminnelse osv. Och att jag ska betala en påminnelseavgift på 160 kr! Så jag ringde dem och förklara att jag tänker inte betala nån påminnelse när jag inte ens har fått någon faktura!  Men men, allting löste sig iallafall och jag ska bara betala beloppet jag är skyldig. Alltså ingen påminnelse eller administrativa kostnader. Bra det! Det gäller att vara hård! :)

Tänkte ta mig en dusch och dra på lite kläder och fortsätta slappa. Ska hem till Madde ikväll och spela spel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida