Fredag

Hade en riktig slappisdag igår (också) och det vart skönt.  Så det var inte mycket jag bloggade direkt. Men som sagt, vad ska jag egentligen skriva om?

Idag har jag iallafall jobbat 7-15 och det flöt på hyffsat bra. Det var ganska så segt att gå upp kl sex imorse bara. Längsen jag gick upp så tidigt nu, så det tog emot lite. Ska jobba imorgon också, fast då jobbar jag 14-21.15. Therese jobbar då också, kul! :)

Sitter bara och slappar nu och kopplar av efter jobbet.Man är lite seg faktiskt. Ska fixa lite mat snart och sen ta det lugnt igen. Men ikväll ska jag och Madde hem till Emely för att spela sällskapsspel! Ska bli roligt!:D Lite fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeupartist

Måndag? :)


URL: http://elinleijons.blogg.se/ @ 2010-01-08 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida