Duktig!

Jag gick nästintill direkt upp från sängen och ner till gymmet. (Eller ah, Madde var med så fick skjuts.) Men ändå, jag var nyvaken och bestämde mig för att träna! :) Stolt över mig själv!  Så vi tränade ett tag och solade innan vi gick. Dock fick jag klippa upp mitt hänglås till skåpet! Jag hade en sånt med en kod och det krånglade, det ville inte öppnas även fast koden var rätt. Väldigt irriterande! Så jag hade inget annat val än att klippa det.  Får fixa mig ett nytt lås..med nyckel!!

Tänkte ta mig en dusch nu och sedan vet jag faktiskt inte vad som händer. Jag vill spela! Ha ha :)  Men det blir iallafall till att försöka somna tidigt ikväll då jag ska jobba 6:45-15.30 imorgon!  En dag till iallafall! Får väl hoppas att det kan bli någon mer dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida