Cut the crap

Något jag har stört mig länge på nu är den där tönten som har Kniven mot strupen programmet. Han gör verkligen allt han kan för att likna Gordon Ramsey! Så himla löjligt! Ännu löjligare är det när han ska låtsas vara jättearg och skrika och slå på saker. Han har ju svårt att hålla sig för flin och ser bara bra dum ut! Varför kör han inte sitt egna race istället för att härma någon han aldrig kommer komma i närheten av att vara lik ändå! Han kommer aldrig komma upp till Gordons nivå eller stil. Nä, jag stör mig som sagt väldigt mycket och tycker han är hellöjlig!


Kommentarer
Postat av: Helena

Håller verkligen med dig. Han e urlöjlig. Tacka vet jag Gordon:)


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2010-01-14 @ 18:43:16
Postat av: Alexandra

Håller med definitivt!! Han är så töntig!

Så fort man ser programmet på Tv är det bara bläddra förbi...


URL: http://alexandritah.blogg.se/ @ 2010-01-20 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida