Brrr och atjoo!

Igår åkte jag hem till Emely som sagt och spelade spel. Madde hade köpt ett spel som var riktigt roligt faktiskt! Man skulle antingen rita något, då med några skumma glasögon på sig och på tid. Man såg alltså nästan ingenting med glasögonen! Sen fanns det hjärngympa där man skulle svara snabbt på olika saker. Eller Svettigt värre då man får göra saker.  Väldigt kul faktiskt!  Google eyes tror jag det hette. Minns inte.

Tråkigt nog fick jag allergibesvär så det vart lite jobbigt och hade inte all medicin med mig. Vid kvart över ett tog jag och Madde bussen hem och jävlar va kallt det var! Dock dröjde det 30-40 minuter innan Maddes buss kom så vi stod där i kylan och frös som bara den. (Nu efter mordet i Hjällbo ska man ju inte lämna någon ensam i 40 minuter!)  När jag väl kom hem hade jag knappt någon känsel i lår och tår. Jisses, jag var som en isbit! På med pyjamas, tjocka strumpor, två täcken plus en filt. Trofan att jag frös ändå!! :O  Låren vad ju iskalla. Jag försökte stå ut men tillslut gick jag och värme min värmedyna och la på låren. Sen kunde jag äntligen somna!
Vaknade dock upp av att det var hur varmt som helst! Ha ha två täcken + filt som sagt! :)

Nu känns det som att jag blivit lite förkyld. Men det går la över snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida