11 minus

Och snökaos!  Usch och fy!  Jag vill verkligen inte ha mer snö nu. Det får räcka! Men tydligen har det dragit in ett snökaos över södra sverige nu och det ska bli ännu kallare. =(   Det är nu man vill gå i ide och vakna i april då förhoppningsvis våren är här! Hade ju inte vart fel! Ha ha :)

Jag är inte lika sugen på prommenad nu när jag ser minusgraderna och all snö som vräker ner. Det är nu man skulle vart barn. Bara dra på sig en overall och åka pulka! Allt var så mycket roligare när man var liten! Ha ha :)

Jag håller på att tvätta lite nu och myser runt i min pyjamas. (ingen mening att klä sig om man inget ska göra) Filmen Gustav (katten och Ådi) börjar på trean nu. Ska väl småtitta lite på den tänkte jag.
Sitter och funderar på hur mycket grejer jag har egentligen. Hur ska allt detta få plats när jag flyttar ihop med Micke? Haha det luktar kaos! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida