Torsdag

Jag tror att jag har sovit för länge. Somnade innan tolv igår kväll. Dock behövdes det två täcken, en filt och ett par tjockstrumpor för att jag skulle sluta frysa och sedan kunna somna. Sen sov jag som en gris! Vaknade vid niotiden imorse, hyffsat pigg. Dum som jag är lägger jag mig igen och somnar så nu är jag trött. En dusch kanske gör susen!  Ska bege mig in i duschen nu och sedan göra mig iordning, packa och bege mig ner till kappahl. Jag måste ha nya strumpor! Vi verkar ha en strumptjuv här för typ halva min strumplåda är borta! Kanske man fyndar något mer :) Ska även köpa med mig lite vindruvor att ha på bussen tänkte jag, mumma! :)

Sen får jag bege mig in till stan och invänta min buss. Hoppas jag klarar mig utan förseningar osv. Och hoppas absolut inte den är inställd, såg ingenting på deras hemsida nu iallafall.

Time to get pretty....haha :)  Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida