Tisdag

Trött + mensvärk + jobb...hur ska detta gå?   Får helt enkelt knapra Ipren om det blir för jäkligt. Första mensdagen vill man ju bara ligga nerbäddad framför tvn, men icke.  Äsch, det går nog bra! :)
Får jobba i min takt helt enkelt. Planera lite osv så går det kanon!

Sitter och filar lite på Alla ♥ dag. Vill göra det extra mysigt för Micke så jag tänker för fullt. Ha ha, vet att du läser men jag säger inget! :)

1½ timme kvar innan jag ska iväg. Händer inget speciellt under den tiden. Klä mig lite och så bara.

Sitter fortfarande och funderar på mitt hår. Jag vill ju göra något nytt med det. Och gärna med blonda inslag. Vill ju ha olika färger i huvudet. Blondt, brunt och kanske lite rött. I slingor då alltså. Jag får se hur jag gör. Kanske bara drar i massa ljusa slingor i mitt mörka hår istället för att göra allt blondt med lite mörka slingor i underhåret. Får se, får se... :)

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

man får faktiskt unna sig, jämna ut det me promenad eller gymmet istället :) gör de som får dej må bra!


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-02-02 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida