Måndag

Nått positivt med att sova ensam igen är att kunna bre ut sig! Vi får ju dela på en 120 säng jag och Micke. Mysigt men trångt! Ha ha :) Lite skillnad mot hans 160-180. Vet inte riktigt vad det är han har.

Får ångest när jag kollar mitt konto idag. Jisses vad mycket pengar det har gått sen i onsdags. Visserligen var det ju 3300 i räkningar osv. Sen presenter och nöjen. Nu klipper jag kortet! Ha ha :)  Nämen får ta det lite lugnt nu så jag har pengar tills det blir lön igen den 26e. Funderar på att åka ner till Micke nästa helg så får hålla i pengarna! Nu hoppas jag på att få mycket tider på jobbet iallafall. Så man har något att göra och får lite pengar sen. Ska även söka lite mer jobb. Man kommer ju inte långt på att vara timanställd direkt. =/ Ska jobba imorgon iallafall.

Idag händer det inget speciellt alls. Tror inte ens jag kommer gå utanför dörren. Kallt och massa snö!  Så ska ha en tv/film dag tror jag! :) Funderar på att ta mig ett bad också.   Kanske tittar jag på Arn filmerna som jag köpte i fredags. Får se. Går ju massa serier och annat idag! :) Vilken nörd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida