Måndag

Har en slappisdag idag också. Är väldigt seg idag, lite ont i huvudet och lite snorig. Hoppas jag inte åker på en förkylning nu! Det har jag inte lust med!
Har suttit och spelat ett tag nu och äntligen lyckades jag slå syrrans rekord på Mahjong. Haha det är hemskt vad beroende man kan bli av spel! Men nu när jag lyckats slå henne så kanske jag lugnar ner mig lite, ha ha :)  Känner också att jag vill spela Wii. Det var så kul och effektivt eftersom jag fått träningsvärk! Emely tog med sig den brädan man har till så man kunde göra så mycket mer. Så jag cyklade lite och det var skoj, men det kändes i rumpan. Beror på hur man står också. Vill så gärna ha Wii, så jag får väl försöka spara pengar!

Jag har sånt grymt sug efter vindruvor nu! Bättre det än godis osv eller hur?  Funderar starkt på att bege mig ner till ica för att köpa vindruvor. Får se hur jag gör. :)

Imorgon kommer Micke hit. Han ska på arbetsintervju, håller tummarna för honom. Sen åker jag till honom till helgen! Vi har ju vår 1årsdag på lördag, ska bli mysigt! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida