Lördag

Har dammsugat idag. Fick mig ett ryck. Har även satt igång en maskin tvätt som jag ska hänga upp snart.  Emely är här också! :) Har spelat lite kort och tjötat lite.

Var nere i källarn en sväng för att kolla min säng som står där nere. Har lagt ut den på blocket för att jag och Micke kommer inte ha den sen när vi bor ihop. Utan vi tar hans säng. Lite mer modern. Ha ha :) Ingen som vill köpa en 160x200 säng?? :)

Hittade en gammal låda som jag snickrade ihop på träslöjden i mellanstadiet tror jag. Där i låg det en barbiedocka, kort, massa papper och grejer jag gjorde i mellanstadiet. Ganska kul faktiskt!  Hoppas att mina bokmärken och brevpapper finns där nere nånstans! Sånt vill man ju ha kvar! Hoppas verkligen att jag ställde ner dem efter branden och inte innan!

Nu sitter jag här och kikar lite, Emely läser. Börjar bli hungrig nu också. Vet inte vad jag är sugen på. Eller joo...bakpotatis och kött! Mumma va gott!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida