Lördag

Det blev ingen uppdatering igår för att Mickes dator ballade ur helt och hållet. Virusprogram och uppdateringar så datorn blev jätteseg. Men nu funkar den igen!

Igår hade vi en mysdag. Åkte till ett köpcenter en stund där jag äntligen hittade nya skor. Dem jag hittade i garderoben är för hala för att gå med ute nu, typiskt. Men nu har jag iallafall hittat ett par svarta stövlar som får duga. Hoppas dem är vattentäta..haha :) Det blev även ett par nya leggins, ett nagellack, aceton och hårsprej.
Sen åkte vi hem och lagade mat och tittade på tv och film. Vi hyrde en film med John Travolta, The Taking of Pelham 1 2 3. Helt okej faktiskt. Lite spänning så. Sen såg vi Alien vs predator. ha ha :) Micke har fått mig att se massa filmer som jag aldrig hade tittat på annars. Te.x Alien eller Robocop. Haha :)

Nä, dags att börja göra sig iordning lite smått. Måla naglarna osv. Idag har vi nämligen ettårsdag! :D<3 Så vi ska ut och äta och gå på bio. Det blir filmen Percy Jacksson. Verkar vara en grym film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida