Lördag

Det blev hemmgjord pizza hos Mickes föräldrar igår. Mumma så gott! Hade kunnat äta upp hela! Ha ha :) Mickes pappa hade köpt nån chilisås som liknade ketshup, och bad mig smaka på den. Jebalon!! Jag höll på att dö. Det var det värsta jag smakat och det kändes som att det brann i munnen!! Usch och fy...
På kvällen kom Therese och Christer hit och kikade på Lets dance och umgicks lite. Trevligt! :)

Idag tog vi lite sovmorgon, skönt även fast man vaknade då och då. Gött att ligga och dra sig iallafall.  Nu på eftermiddan har vi varit i olika köpcentrum och kikat lite. Vi ville bara fördriva tiden lite. Men jag fick köpt en ansiktsmask och sminktillbehör iallafall. Ha ha :) 

Ikväll blir det tacos och Melodifestivalen. Trots att det inte är lika kul längre så är det tradition att kolla på det. Man måste ju hänga med! Ha ha :)

Micke är och tränar nu så då passar jag på att nörda mig vid datorn lite, ha ha :) Kika bloggar och spela lite på facebook...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida