Helgen

I lördags åkte vi hem till syrran där vi gjorde pizza som blev jättegoda! :) Sen blev det efterätt gjord på chokladpudding, vaniljkräm och bär! Mumma! :) Tittade på Robinsson och myste. Emma och dem kom också dit, trevligt! :)   Åkte hem vid tio på kvällen och tittade film, myste lite! :)<3

Igår vid halv fem åkte Micke hem igen, tråkigt! =/ Blev väldigt tomt med en gång! Man vänjer ju sig att sova med varandra och helt plötsligt får man sova ensam igen. Men vi ses ju snart igen! <3

När han åkte så mötte jag upp Emely. Kikade lite istan och åt lite grann. Sen gick vi på bio och såg Hachiko. En mycket bra och gripande film. Jisses, hela salongen satt och böla. Jag försökte hålla mig men en och annan tår kom det allt. Jättefin film!!  Se den!
När den var slut så var ingen av oss sugen på att åka hem så vi såg en film till. Ha ha :) Det blev It's complicated, haha riktigt kul film faktiskt! Man fick sig många skratt! :) Helt klart värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida