God kväll

Idag har vi haft en riktig slappedag. Vi kom inte utanför dörren försen runt halv fem nångång. Då åkte vi till skogen där vi tog en promenad. Det var jobbigt med all snö faktiskt men runt kom vi. Att gå i snö är väl bra träning? Tog ju lite tid som sagt, hehe :)
Efter promenixen så åkte vi och handlade lite och gjorde sedan köttfärsås med pasta och så kikade vi lite tv.
Vi kollade också på en film med Joel Kinnaman (hur han nu stavas), som hette I skuggan av värmen. Helt okej faktiskt. Handlade om en tjej som hade grova drogproblem. Gillar man svenska filmer är väl denna något att se kanske.

Sen hade Micke lite papperarbete att göra så då kollade jag på Paranormal activity ensam! Man har ju sett lite på trailen vad som ska hända man så man sitter ju på helspänn hela tiden. Jag fick se den ensam eftersom att Micke redan har sett den och han vill inte se den igen. Och jag förstår honom! Den var ju inte skrämmande hela tiden men vissa stunder kändes som det hjärtat skulle hoppa ur halsen på mig! Speciellt när hon blir dragen ur sängen! Mamma mia....jaja nu har jag fått se den iallafall, bättre sent än aldrig. Bra gjord faktiskt. Skrämmande är ju att den är verklighetsbaserad!
Nu vill jag se på disneydags! haha :D Jag är inte jätterädd eller skakis nu men det känns ändå tryggt att veta att Micke sover bredvid mig inatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida