God kväll

Resan hit gick bra. Jag var så trött så jag slumrade till flera gånger om. Vaknade faktiskt en gång av att jag hade börjat dreggla. Haha :) Är man trött då eller?
Satt en kille snett framför mig, måste vart homosexuell för det lät så. Dessutom snackade han mest om accesoarer, dyra märken som Prada osv så jag tror han var det. Såg ut som det också. Jaja till saken. Han pratade med en äldre kvinna som satt framför mig och det lät som att han ville skryta eller något. Berättade att hans pappa hade en svindyr bil som bara startar om man säger "car, start" eller nåt. Sen började han berätta hur bra det är med såna bilar som är röststyrda för då kan ingen ta den osv. Sen berättade han också att hans pappa har köpt ett hus vid havet för femton mille. Och att dem hade två hus osv osv. Kul att lyssna på, han verkar vara väldigt öppen för främmande folk. Han berättade även vart han bodde. Fel person kan ju höra detta, inte så smart!

Jag hittade mig två par strumpor på Ica för 20 kr. Som hittat. Dem var på rea. Två gråa par med lite mönster på, hyffsat tjockt matrial. Sen har ju bokrean börjat idag så jag köpte min andra bok av Martina Haag. Idag köpte jag "I en annan del av bromma". Gillar hennes böcker för det är mycket humor i dem och man kan känna igen sig själv på vissa saker och tankar som hon berättar. Helt klart värda att läsas!

Micke är hos en kompis nu så jag får helt enkelt underhålla mig själv. Kikat lite på nätet, bloggen och ska snart kolla mailen. Sen får vi la se hur länge jag orkar vara vaken. Micke kommer tydligen inte hem försen inatt någon gång.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida