Hemmaspa

Åh, jag är så glad! :) Jag och pappa var nere i källarn förut och röjde väl i ca två timmar. Jag hittade massa disneyböcker och andra ungdomsböcker som jag hade när jag var liten. Hittade även alla min disneyfilmer (VHS, tur att man har en vanlig video kvar hemma!)  Dessutom fanns alla mina bokmärken och brevpapper där nere! Skönt det, nu kan jag sluta gå omkring och undra om dem finns där nere! :)  Brevpapperna luktar fortfarande likadant! :)   Hittade även playstationspel som jag hade när jag hade PS1. Så nu sitter jag faktiskt och kikar på blocket och tradera efter ett billigt PS1 så jag kan spela! :D Haha, sicken nörd jag är, men det var ju så jäkla kul att spela det! Crash och Herkules!

Efter rundan i källarn så fixade pappa lite mat och Emely kom förbi. Tjöta lite och gick ner till Ica en sväng. Har suttit och spelat kort en bra stund nu. Fast nu har hon åkt hem och jag ska bada!  Ska fixa lite hemmaspa! Hårinpackning, ett varmt bad, bodyscrub, ansiktsmask och sedan bodylotion! Tänkte fila fötterna också! Härligt, kommer känna mig som en ny människa! Ha ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida