God kväll

Det har varit en väldigt lugn dag. Har handlat lite och sedan bara slappat. Gjorde lasagne som var klar precis tills pappa kom hem, bra timing! :) Längsen vi åt tillsammans.

Sen kom Emely hit, kikade tv, prata och spelade kort. :)  Madde kom förbi en stund också.

Nu sitter jag och kikar på en sjuk film på sexan, massa stora, äckliga spindlar!! Emely skickade sms och tyckte jag skulle titta på den. Haha din fan, du vet att jag avskyr spindlar!! Fast den är lite rolig faktiskt!

Kikar lite bloggar också, ska väl sova om ett tag. Funderar på att åka till stan imorn och kika ifall man hittar några skor. Jag måste verkligen ha ett par nya nu pga all jävla snö!! Hoppas jag hittar några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida