Gårdagen <3

Vilken mysig årsdag vi hade igår! :)  Vi åkte in till Helsingborg där vi åt på Asian Kock. Där valde vi en buffé där man själv fick plocka sin mat och se på när den tillagades! Det gillade jag skarpt för då slipper man rynka näsan om man får något man inte gillar, ha ha :)  Man kunde välja bland kyckling, krabba, räkor, fläskfilé, oxfilé och lamm. Sen fanns det nudlar och olika sorters grönsaker och såser. Riktigt gott! :) Efter maten fick vi in vaniljglass med thailändska frukter, mumma!  Är man i Helsingborg någon gång så ska man absolut besöka denna mysiga resturang. Hit vill jag iallafall gå fler gånger!



Efter middagen åkte vi och köpte lite godis och såg sedan Percy Jackson på bio. Jäklar vilken grym film! Den måste man ju bara se! Jag älskar denna typen av filmer. Lite Harry Potter styk över det hela. Även Narnia. Grymt bra film! En film som jag kommer köpa, garanterat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida