Frisyrer

Har massa idéer på vad jag vill göra med håret så det är svårt att bestämma sig. Jag var fast bestämd på att klippa hellugg men nu börjar det luta åt snelugg ändå. Jag har även bestämt mig för att bli blond igen. Snacka om förändring så jag inte har varit blond sen 2005. Men det är kul. Kostar dock och tar sin tid men blir det fint är det ju värt det. Annars får jag färga det brunt igen.  Får la se hur jag ser ut när jag kommer hem från frisören imorgon. Känns som att jag kommer hem med snelugg. Ha ha :) Får se som sagt!



Gillar dessa frisyrerna skarpt. Hon som har brunt hår, så ser mitt hår ut ungefär. Men gillar även stilen. Bilden på tvillingen Olsen, det håret älskar jag. Fin blond färg och gillar frisyren hon har. Samma med Victoria, det är snyggt och dessutom med hellugg som jag var inne på innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida