Fredag

Det blev inga skor igår. Så frustreande. Jag hatar att kolla efter skor. Speciellt till vintern. Antingen är dem för stora eller för små, eller så är vaderna för stora och vristerna för smala. Eller så finns det inte i min storlek!  Jag blir galen! Jag testade nog 10 par skor igår och jag kom inte hem med nåt av dem. =/ Vill bara att snön ska försvinna så det blir vår, för vår och sommarskor är lättare att hitta! Iallafall tygskor och såna skor. Summan av kardemumman; jag hatar skor!

Efter Allum åkte jag med Madde hem där vi åt lite och spelade Buzz, tjötade och glodde tv. Sen åkte vi och hämtade Emely på jobbet och åkte sedan hem till Madde igen och prata lite och spelade kort! Jag bröt ut i världens skratt så jag började gråta när Madde förlorade i kortspelet. För hon är verkligen mästare på att förlora på "sjuan" som vi kallar kortspelet för. Jisses..jaja det var kul iallafall! :)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Ska ner och handla lite snart och även in på apoteket. Sen funderar jag på att dammsuga lite och ev. tvätta en maskin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida