Fredag

Dagen började bra..vaknade inte upp ensam! :)   Dock kör det i min mage och jag mår illa imellanåt, trevlig info va?? Tänk om det är magsjuka på gång? Usch...fast det borde väl redan brytit ut egentligen isånnafall? =/

Sen kom jag på att biljetterna till Pink släpptes kl nio så messade Madde som redan satt vid ticnet, ha ha :) Nu är det bokat och klart som ni ser i förra inlägget! Ska bli så kul!

Har städat badrummet lite och satt igång en maskin tvätt. Killar är ju så slappa! Hihi förlåt älskling! :)<3

Tänkte äta frukost snart och kika lite tv. Sen dammsuga och duscha. Ska till Mickes föräldrar vid fyra för att äta :) Sen ikväll tror jag Mickes vänner kommer? Inte hört något än.

Trevlig fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Om magont: Kanske är gravid? ;)



Kram


URL: http://neodome.blogg.se/ @ 2010-02-12 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida