Benjamin Button

Blogg.se strular märker jag. Men jag gör ett försök ändå.

Var på mycket dåligt humör innan, därav min negativitet.  Men har lugnat ner mig själv. Tände lite ljus och har precis sett klart filmen om Benjamin Button. Har inte sett den försen nu. Den var helt okej. Lite väl lång och seg imellanåt. Men ändå fin och intressan. En film jag tycker man kan se faktiskt.

Fy..känner mig som en nykläckt tonåring som precis har kommit in i puberteten. Min haka är bombaderad med finnar. Stora blaffor!! :( Jag hatar det. Känner mig så ful och äcklig då. Men sånt tillhör ju tyvärr ungdomen (och mensen) Jobbigt bara!!

Ska väl försöka sova nu. Ska jobba 8-16 imorgon, och efter det träna.

Tänker på dig älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida