Söndag

Hade en riktig mysig julafton med min familj! :) Massa god mat, för mycket godis och mycke skratt och glädje! :)  Gjorde pepparkakshus med lilleman som vi blev riktigt nöjda med! Sen lekte jag "flygplan" med lillfisen. Hon har ett sånt härligt skratt nu! :)    Ja, en mycket mysig dag som sagt!

Fick pengar, presentkort på Ikea, armband och en kokbok med recept på massa kakor! Mumma :D   Dock borde jag kanske fått en salladsbok? Ha ha :)

Igår jobbade jag 10-19, och det flöt på bra.  Efter jobbet åkte jag till min lägenhet och tittade lite, tapetseringen är färdig nu! :) Riktigt nöjd!   Sen kollade jag och pappa på film på kvällen. Såg en film med Jackie chan som var helkul! The forbidden kingdom. Sen såg vi en annan film som utspela sig i ett slags fängelse och den filmen gjorde mig så jäkla förbannad!  The expiriment. Hur man nu stavar det.  Den var bra men man blev arg!

Idag är det fullt ös!  Ska snart duscha och fixa mig lite. Sen iväg till Ikea och kika lite och sen ska jag handla mat osv. Sen vid två så kommer det en som ska köpa min garderob! Äntligen! :)   Och kl tre så har jag bokat tvättid i tvättstugan så jag kan tvätta handdukar och lakan! :) Medans jag tvättar så ska jag städa och ställa iordning möblerna och fixa lite.  Och ikväll runt sex nångång så kommer Anna och Jarmo dit för en myskväll!! :)   Och förhoppningsvis så kommer Andreas också om tågen går som dem ska idag! <3

Fullt ös medvetlös!    Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida