Söndag

Hälsade på min faster igår. Kul att se henne och hon verkar hyffsat pigg! :) Glad för hennes skull som får åka hem imorgon! <3

Efter vi var på sjukhuset så åkte jag hem till Andreas. Köpte med mig lite gott och så tittade vi på tv&film. Han är sjuk mitt hjärta så pysslade om honom lite. <3  
Och idag har det vart kalas för lilleman. Massa god mat och fika! :)  Denna gången kom hela familjen också så det vart kul! :) Träffade även Taz, längesen! <3  

Kom hem för en stund sedan. Blir bara slappt nu framför tvn innan jag ska sova. Ska jobba 7-15 imorgon och förhoppningsvis så ska jag få nycklarna imorgon!! :)   Får jag dem så åker jag upp dit och checkar läget, mäter lite så jag vet hur jag kan möblera. Och så ska jag försöka få tag i hyresvärden så jag kan få hämta målarfärg, tapeter osv så vi kan börja renovera lite så den blir som jag vill ha den! :)  Så förhoppningsvis så bor jag där innan nyår! :D

Sitter och skissar lite på hur jag ska bygga min såkallade garderob.  Jag ska göra om klädkammarn/förrådet till en slags walk in closet. Med hyllplan, klädstång osv och så tänkte jag sätta upp lite krokar och speglar. Kommer bli najs när det är färdigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida