Onsdag

Hade en liten julafton hos Andreas igår! :) Åt julmat, gröt, lite godis och så hade vi lite julklappar. Mysigt! :) Jag fick ett par mystofflor och en bodylotion och duschgel som doftar lavendel av hans mamma! Så snäll är hon! :)  Jag gav henne en skyddsängel som halsband och det uppskattdes! Jag prickade verkligen rätt då hon gillar änglar! :) Och av Andreas fick jag presentkort på Åhléns! <3 Perfekt affär att ge presentkort på faktiskt då dem har allt mellan himmel och jord att välja på!   En jättemysig kväll!



Idag har jag flängt fram och tillbaka hela dagen. Först åkte jag in till stan för att köpa en julklapp. Sen vidare till colorama för att hämta två rullar tapter till.  Sen iväg till Ikea för att köpa lite smått som behövdes, sen vidare till Elgiganten med Madde och slutligen Coop.    När man kom hem så fick man gå ner till källarn för att hämta sängen som skulle säljas.   Och nu har jag precis slått in julklappar.   Nu är man helt färdig så tänkte snart krypa ner under täcket, glo tv och sova. Ska jobba 7-13 imorgon och sen vidare till min lägenhet för att diska och ställa in alla kökssakerna i skåpen och måla lite i badrummet!   Fullt ös medvetlös!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida